#Kohtaamisia17 -seminaari: Asiakaskokemus ei ole sattumaa – se syntyy kohtaamisissa

Asiakaspalvelukokemus.fi ja Wakaru järjestämävät 16.5. seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille.

Asiakaskokemus ei ole sattumaa – se syntyy kohtaamisissa

Asiakkaan tunne yrityksen palveluista muodostaa kokemuksen, joka määrittää, palaako asiakas takaisin, saako palvelusi suositteluja vai siirtyykö asiakas kilpailijalle. Kokemus syntyy kohtaamisissa.

Tulevaisuudessa kohtaamisen takana on yhä useammin automaatio ja jatkossa palvelutilanteita hoitaa todennäköisemmin robotti kuin ihminen. Tunneälyyn kyvyttömät koneet ovat tehokkaita ratkaisuautomaatteja, mutta ihmisten välinen kanssakäyminen ei katoa mihinkään. Päinvastoin – sen merkitys kasvaa.

Puhujana mm. Moment Groupin hallituksen pj. Ville Tolvanen

Tapahtuma kokoaa yhteen alan asiantuntijat. Mukana mm. Varustelekan perustaja, sissi Valtteri Lindholm, Juridiikkaa ja Asiakaskokemusta yhdistelevä Elina Koivumäki, Digitalisti Ville Tolvanen sekä ”Viiden Tähden Asiakaskokemus” -kirjan julkaisevat Mestarit: Perttu Ahvenainen, Sani Leino ja Janne Gylling.

Lähde mukaan vuoden mielenkiintoisimpaan työpäivään ja verkostoidu muiden ammattilaisten kanssa!

Lue lisää >>


Moment Group Oy on vuonna 2017 perustettu asiantuntijayritys, joka tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille laadukkaita ja monipuolisia Contact Center -palveluja. Yrityksen ydinajatuksena on tuottaa asiakkailleen tuloksellisia kohtaamisia ihmiseltä ihmiselle. Yritys työllistää yli 250 asiakaspalveluosaajaa Tampereella, Espoossa, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa Espanjassa. Katso lisää: www.momentgroup.fi

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>